نشست معاونین آموزشی مراکز
نشست معاونین آموزشی مراکز
نشست معاونین آموزشی مراکز با حضور دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه ، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی و معاونین ایشان، جمعی از مسئولان دانشکده و دانشگاه و معاونین آموزشی مراکز پزشکی روز یکشنبه 25 بهمن ماه در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
|
نشست معاونین آموزشی مراکز با حضور دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه ، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی و معاونین ایشان، جمعی از مسئولان دانشکده و دانشگاه و معاونین آموزشی مراکز پزشکی روز یکشنبه 25 بهمن ماه در سالن شورای دانشکده برگزار شد. در ابتدا دکتر جرجانی هدف از تشکیل این جلسه را ارتقای زیرساختهای آموزشی در مراکز دانشگاه براساس دستورالعمل وزارت متبوع عنوان کرد و به برنامه ریزی های انجام شده توسط معاونت آموزشی و EDOدانشکده جهت ارتباط با همکاران آموزشی مراکز تابعه بعنوان بازوها اصلی اجرا ، تشکیل تیم های آموزشی و لزوم ارائه بازخورد از دستاوردهای موجود به معاونت آموزشی دانشگاه اشاره نمود. در ادامه دکتر صدوقی ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص تحول آموزشی و بودجه های مصوب وزارت متبوع و نیز وضعیت پاویون ها در مراکز به تببین موضوعات مربوط به انترنها و استاجرها پرداخت و بر صبر و سعه صدر برای حل مشکلات و نواقص موجود در برنامه های آموزشی به تدریج و در طول زمان تاکید کرد. معاون آموزشی دانشگاه در ادامه درخصوص ارزیابی های درونی انجام شده از مراکز، لزوم معرفی مسئول واحد توسعه بالینی در مراکز درمانی ، اجرای استانداردهای آموزش بالینی تدوین شده از سوی مراکز خصوصا جهت آموزش کارآموزها و کارورزها، لزوم رعایت استانداردهای آموزشی در لاگ بوک دانشجویان بعنوان شاخص آموزش و ... توضیحاتی ارائه نمود. در ادامه نشست معاونین آموزشی مراکز، درخصوص برگزاری کارگاه های ارتقای توانمندی اعضای هیئت علمی جدید الورود توسط EDOو EDC، ارتباط موثر میان معاونین آموزشی مراکز و روسای بیمارستانها، رتبه بندی و ارزشیابی اعضای هیئت علمی در حوزه آموزش براساس استانداردهای ضروری و ترجیحی، لزوم آشنایی مدیران با نرم افزار Project managerو اجرای آن در کلیه مراکز تابعه جهت پیگیری پروژه های مشترک و فعالیت های انجام شده به صورت آنلاین، مشکلات مربوط به نحوه آموزش و منابع آموزشی و ... گفتگو و تبادل نظر نمودند و نقطه نظرات اساتید مطرح شد. |